Toimitusehdot

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita.

Maksaminen

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin, ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Paytrail Oyj
Innova 2,
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puh. 020 718 1830

Toimitus

Tilauksia postitetaan joka arkipäivä. Tuotteiden toimitusaika on pääsääntöisesti 3-5 arkipäivää. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä. Myyjällä on oikeus tarvittaessa muuttaa valittua toimitustapaa, esim. tuotteen koon ylittäessä valitun toimitustavan maksimimitat.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautukset

Vakiotuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Räätälöityjä tuotteita ei voi palauttaa. Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota AINA ensin yhteyttä asiakaspalveluumme ja kysy palautusohjeita.

Asiakas on velvollinen maksamaan palautuksesta syntyvät toimituskustannukset.

Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen Postista / vastaanottamisesta kieltäytyminen ei tarkoita palautusta tai kaupan perumista. Mikäli asiakas jättää paketin noutamatta ilmoittamatta siitä kauppiaalle, on kauppias oikeutettu perimään asiakkaalta erillisen maksun kuluista, jotka aiheutuvat yrityksellemme noutamattomista ja peruuttamattomista toimituksista. Kyseinen summa vastaa lähetys-, käsittely- ja palautuskulujen todellista kulua.